Monday, April 7, 2014

NYX karmini

Ja sam generalno osoba koja ne voli da ima nesto na ustima. Bilo to labelo, sjaj ili karmin, ja ga odmah skinem. Narucito ako su neki sjajevi lepih ukusa :$
Ali u poslednje vreme je pocelo da mi smeta kako izgledam kad se skroz nasminkam, a na ustima nemam nista, tako da sam se bacila u potragu lepog neutralnog mat karmina koji necu moci tako lako da skinem :D
I juce sam nasla NYX 'doll' karmin koji je fenomenalan. Boja je neutralna, ali ipak vuce na neku pink, a postojanost odlicna!
Do sad sam kupila svakakve karmine, ali ni jedan mi se nije svideo kao ovaj.
Takodje mi se svidja to sto nije upadljiv, jer mislim da mi upadljivi karmini jakih boja uopste ne stoje.
Tako da sve pohvale za ovaj karmin :D



2 comments:

  1. Baš ću ga potražiti, želim ovakvu neutralnu nijansu. Ja baš suprotno volim jarke ruževe ;)

    ReplyDelete